1 - بررسی و تائید اسناد حسابداری
2 - بررسی و تائید کلیه پرداخت ها با توجه به آئین نامه ها و مجوز های داخلی
3 - نظارت بر بستن حسابهای پاپان سال
4 - هماهنگی با مراجع دولتی در رابطه با بیمه و مالیات
5 - نظارت بر نحوه عمل هر یک از کارکنان واحد مالی
6 - پیگیری مسائل و مشکلات کاری کارکنان تحت نظارت
7 - همکاری با مدیریت امور مالی جهت بهبود روش ها و سیستم های مالی
8 - نظارت بر نگهداری مناسب اسناد ، دفاتر و مدارک مالی
9 - انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب مدیر امور مالی که توسط شخص دیگر امکان پذیر نباشد
10- نظارت بر واحد پرسنلی ، تامین منابع ،نظارت و پایش و اموال