1 - تنظیم و صدور تمام چکهای پرداختی به شرکتها و پرسنل شامل ( حقوق ، اضافه کار و مشارکت و فولتایم پزشکان )
2 - جوابگویی به پرسنل و مراجعه کنندگان از طرف شرکتها به جهت دریافت چکهایشان
3 - ارسال فیش های صادر شده به بانک و دریافت رسید آنها و الصاق به سند های مربوطه
4 - تنظیم لیستهای مالیاتی به همراه چکهای مربوطه و ارسال آنها به اداره مالیاتی
5 - ضبط و نگهداری مدارک تضمینات مربوط به شرکتها و جوابگویی در این رابطه
6 - لیست کردن سند ها پس از اتمام کار و تحویل آنها به بایگانی