انتخاب وب سایت مورد نظر :

دسترسی سریع :



شرح وظایف اداره حسابداری مدیریت به شرح ذیل می باشد :


 1 -  انجام اقدامات و محاسبات لازم به منظور تعیین بهای تمام شده خدمات .
 2 - انجام محاسبات لازم به منظور تعیین هزینه ها ی قابل تخصیص به مراکز هزینه .
 3 - همکاری با سایر ادارات امور مالی به منظور انجان محاسبات قیمت تمام شده و تنظیم گزارشات
 4 - استفاده از نرم افزار های نظام نوین مالی (نرم افزار حسابداری ، حقوق و دستمزد ، نیروی انسانی ، بودجه و مدیریت (داشبورد) با تایید مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت متبوع .

ارتباط با ما    |    جستجوی پیشرفته    |    خانه    |   
indian sex video italiano porno malay porn video peliculas porno malay porn xxx porno