انتخاب وب سایت مورد نظر :

دسترسی سریع :



شرح وظایف اداره تامین منابع و اعتبارات به شرح ذیل میباشد :


1 - بررسی و تعیین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت می نماید و یا منجر به پرداخت می شود
2 - تائید اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام نوین مالی جدید دانشگاه
3 - گردآوری منابع لازمبمنظور انجام اظهار نظر در خصوص تامین اعتبار اقلام درخواستی
4 - اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه
5 - نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات
6 - همکاری با سایر واحد های امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم
7 - پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی
8 - انجام سایر وظایف مرتبط محوله از جانب معاون حسابداری مالی که با توجه به نوع وظایف ،انجام آن توسط شخص دیگری امکان پذیر نباشد .

ارتباط با ما    |    جستجوی پیشرفته    |    خانه    |   
indian sex video italiano porno malay porn video peliculas porno malay porn xxx porno